13.12.17

Ispod crte IV ciklusa ("O")

Stvari obično idu ovako: negde na sredini jednog ciklusa krenu da mi se po glavi vrzmaju ideje o novom ciklusu. Iz dana u dan ta razmišljanja su sve češća i obimnija i ubrzo počnem da gorim od nestrpljenja da završim započeto i bacim se na nešto sasvim novo. 

Kada sam završavala treći ciklus, naletela sam na meni jako dopadljive sličice kruna i odmah u glavi zamislila kako se mogu upotrebiti. Budući da mi je zamišljeno vizuelno rešenje bilo nekako otmeno, prva biljka koja se uklapala u taj opis bio je spatifilum. I tako je od Otmenog krenulo da se Odmotava O kroz čitav ciklus.

Ispod crte ostala je

Sa svojim listovima što izgledom podsećaju na mačeve gladiola (Gladiolus hybridum) se mogla opisati samo kao Oštra, ali se taj pridev nikako nije slagao sa njenim leptirastim cvetovima, pa sam siroticu gurnula po strani da kasnije nađe svoje mesto pod suncem.

Nema komentara:

Objavi komentar