13.4.19

Na povratku sa posla - neki drugi put

Nekako s proljeća...


Crvenolisna šljiva (Prunus pisifera Pisardi) - Narcis - Forsitija

Da li vam se ikada desilo da godinama budete ogorčeni protivnik nečega, a onda, bezmalo preko noći, postanete njegov vatreni pristalica?

E pa, meni jeste.
A poslednja dva meseca, čak dva puta.

Najpre sam shvatila da mi (do nedavno najomraženi program na svetu) Excel pruža takvo elegantne mogućnosti da rešim probleme koje imam, da se sada stalno pitam kako sam uopšte (živela i) funkcionisala bez njega.

Zatim sam zaključila da mi se po glavi stalno motaju razgovori o megapikselima prednjih i zadnjih kamera mobilnih telefona, kojima sam prisustvovala i do nedavno ih smatrala teškim foliranjem, a sada, dok se vraćam sa posla, i pogled mi privlači neka luda prolećna boja, poželim da ih (tih megapiksela, mislim)  imam što više na dohvat ruke kako bih ovekovečila baš svaku stvorenu nijansu. 



Nema komentara:

Objavi komentar