9.4.20

Ček-lista

Tragajući za podacima o cvetu iz prethodnog posta naletim na tekst pod naslovom "Kako da svoju baštu učinite očaravajućom" i podnaslovom "15 biljaka koje će leptiri obožavati".

Priznajem, slaba sam na te "brojčane" naslove, pogotovu kada se u njima spominje cveće i sve što počinje sa "X cvetova koji će....." potpuno me raspameti, pa ja, brže-bolje, odmah krenem da se preslišavam koju biljku znam, koju ne znam, o kojoj sam pisala, o kojoj nisam...

Pa što bi ovo sada bilo imalo drugačije?

 izvor

Evo rezultata moje analize:

1. RAZLIČAK (post Prirodne plavuše),

2. EHINACEJA (Jesenji vrt - kandidat četvrti),

3. LEPA KATA (Jesenji vrt - kandidat drugi),

4. LIJATRIS (Pitanje),

5. JORGOVAN (Jorgovan Obični),

6. BUDLEJA (Molim?),

7. LAVANDA (Vrsne Asistentkinje Majčice Prirode),

8. MAJČINA DUŠICA (ponovo VAMP),

9. ŠEBOJ (O šustiklama, šnenoklama i još koječemu - uspomena peta),

10. KOSMOS (Pogovor na prethodni post),

11. SLATINSKA ŽUMENICA (Slatinska šta?),

12. ORLOVI NOKTI (Nokti Orlovi),

13. LOBELIJA (A moj rodni grad, on ti je uvek isti - najlepši na svetu),

14. HRIZANTEMA (Veliko finale),

15. KANADSKA ŠTAPIKA (Kanadska ko?).



12/15 (dvanaest od petnaest) - Nos mi je bezmalo u oblacima.





Nema komentara:

Objavi komentar