11.12.22

Onda kada je Vihren bio Buren (IV)

 

...

Jednoga dana brat i sestra započeše opasnu svađu. Jedan su drugome govorili najgrublje reči spremni da se bore do smrti. Njihova majka podiže ruke kako bi ih zaustavila, pa, u očaju i sa suzama u očima progovori:

"Neka vas sam Bog razdvoji tako da se više nikada ne sretnete i ne vidite jedan drugog. Neka vas se ljudi plaše i neka beže od vas. Živite sa ribama, zmijama i žabama. 

A mene, mene neka Bog pretvori u kamen tako da vam više nikad ne uputim ni jednu jedinu reč. I da vam više ne mogu pružiti nimalo ljubavi, niti vas mogu zagrliti. Neka mi telo bude samo zemlja i kamen. A moje suze izvori i potoci. Drveće će biti moja deca. 

A Ti, Bože, ako te ima, pretvori Pirina u planinu da mu se ljudi više ne smeju zbog neposlušne i zle dece."

Nastaviće se....


Nova lepotica











Medonosnu biljku Sivac (Berteroa incana) pčele saleću po čitav dan, jer im daje nektar i cvetni prah.

Naziv roda Berteroa dat je u čast italijanskog botaničara Carlo Giuseppe Bertero (1789. – 1831.). Ime vrste incana znači beličastosiv.


Nema komentara:

Objavi komentar