9.12.17

Ispod crte I ciklusa ("Bezimeni")

Prvi ciklus na blogu sam formirala od jedanaest, prilično nasumično izabranih, biljaka. Bili su to cvetovi koji su mi se tih dana motali po glavi iz različitih razloga. Izbor je bio toliko slučajan, da mi nije ni padalo na pamet da tom skupu nadenem neko zvanično ime. Tako je ciklus ostao bez imena.... i bez zajedničke karakteristike koja bi povezivala njegove elemente.

Ispod crte ostao je


Bulka, bula, turčinak, poljski mak (Papaver rhoeas) me uvek vrati u rano detinjstvo, u nedeljne porodične šetnje. Sećam se roditeljskog truda da sestru i mene upoznaju sa biljkama koje su rasle na livadama koje smo pohodili... sećam se naše nevešto sakrivene blage nezainteresovanosti za to... sećam se "lutkica" koje je majka pravila od cveta divljeg maka povlačeći njegove nežne latice na dole i vezujući ih travčicom.

Nema komentara:

Objavi komentar