21.8.18

Рила - първи ден

Nekako mi se sve čini da sam ja malo mimo ostalog sveta.

Cela ta frka oko letovanja na moru za mene je prilična gnjavaža: sva ta vrućina, svi ti komarci, sav taj pesak; a tek mokra kosa i kupaći kostimi.

Planina je, definitivno, moj letnji izbor.
Ovog leta - Rila.
Pitate me: "Zašto?"

Možda zato što je blizu (na manje od 100 km od Sofije).

Možda zato što je visoka, a do Musale (2925 m), ne samo njenog, nego i čitavog Balkana, najvišeg vrha, možeš da stigneš uz najjednostavniju planinarsku opremu.

Možda zato što je stara (nastala je pre 250 miliona godina).

Možda zato što ima veliki nacionalni park.

Možda zato što ima preko 150 ledenjačkih jezera (na visinama od 2100 do 2500 m).

Možda zato što su njene padine izvor reka Marice, Iskara, Strume, Meste i Rilske reke.

A možda prosto zato što ja, mimo nekog drugog sveta, ne volim da idem na ista mesta, a na Rili do sada nisam nijednom bila.



mesto: Боровец/Чамкория, 1350 m
Zbog kasnoposlepodnevnog dolaska na odredište prva rilska šetnja je bila kratka, samo po naselju. Otuda ne čudi što je cvet koji je obeležio taj dan tako urban.



Kadifa.



Nema komentara:

Objavi komentar